عطر شناسی

معرفی ۷ عطر زنانه برای فصل تابستان

با توجه به رسیدن فصل گرم تابستان تصمیم گرفتیم توی این مقاله بهتون 7 تا عطر خنک و خوشبو برای این فصل معرفی کنیم، همراهمون باشید.

7 عطر زنانه مخصوص فصل تابستان

حتما تا به حال این را سوال را از خود پرسیده اید که عطر زنانه مناسب فصل تابستان کدامند؟ تابستان، فصل دوم سال که به آن موسم گرما میگویند. مزاج تابستان گرم و خشک است. با توجه به اینکه تابستان فصلی گرم است اما جالب است که در ایران بسیاری از مناطق هوا سرد است. با این حال در جنوب کشور تابستانی سوزناک داریم. به همین دلیل است که ایران را کشور چهارفصل می نامند.

گرمای هوا در فصل تابستان و عرق کردن بیش از حد در این فصل می‌تواند خیلی کلافه‌کننده باشد. اینجاست که نیاز به یک عطر خنک و خوشبو به شدت احساس می‌شود . به خاطر داشته باشید که هر عطری را نمی‌توان برای روزهای گرم تابستان استفاده کرد و باید به دنبال عطر و ادکلن‌هایی باشید که علاوه بر بوی خنک، ماندگاری بیشتری داشته و بوی بد بدن را رفع کنند.

در تابستان از عطرهای ملایم و یا عطرهایی که پایه خوراکی دارند استفاده کنید. در تابستان برای استفاده از عطر باید: آنرا روی نبض خود اسپری کنید.مچ دستتان را به هم نمالید. در محل مناسب عطر را نگهداری کنید و…. در ادامه 7 عطر مناسب فصل تابستان را مشاهده می کنید که با کلیک بر روی هر کدام می توانید خصوصیات آن را ببینید .

بازگشت بە لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *