عطر شناسی

اینطوری مولکول های عطر را سرکوب کنید!

آیا مولکول ‎های عطر سرکوب می‎‌شوند؟
طریقه درست اسپری عطر و ادکلن چیست؟
مولکول‎های عطر را سرکوب کردید!!!!

معنى این جمله ها از نظر شما چیست؟

مالیدن مچ های دست پس از عطر زدن

اکثر افراد هنگام تست کردن یک عطر این جمله را از فروشندگان شنیده‎‎اند. دقیقا هنگامیکه‎ عطر را روی دستتان اسپری کردید و به هم مالیدید، فروشنده به شما می‎گوید که بوی عطر را سرکوب کردید، مثل له کردن یک انگور روی پوستتان است. این نکته را بدانید که مالیدن مچ‎های دست به یکدیگر، هرچیزی را در سطح مولکولی ازبین میبرد.

یک عطر مخلوطى از روغن هاى معطر است که در میزان فراریت با هم تفاوت دارند، در واقع رایحه‎ى یک عطر مانند گروه خوانندگان کر با صداهاى متفاوت از صداى بلند تا صداى بم است.

نت‎ هایی که در آغازین ظاهر می‎شوند از فرارترین نت‎ها هستند. براى مثال نت‎هاى مرکبات و گیاهان مانند صداى بلند یک عطر هستند که در ابتدا به مشام می‎رسند و کم کم این بو به سمت صداى کمتر یعنى نت میانى با فراریت کمتر و رایحه ى سنگین‎تر حرکت می‎کند. هر چقدر که پوست گرم‎تر باشد میزان تبخیر نت اولیه بیشتر می‎شود در نتیجه اگر شما دست‎هایتان را به هم بمالید دست شما گرم‎تر می‎شود ودرنتیجه نت اولیه زودتر تغیر مسیر می‎دهد و رایحه سریعتر به سمت نت میانى حرکت می‎کند.

نکته مهم در تست عطر و ادکلن این است، زمانى که عطر را بر روى دست خود اسپرى کردید اجازه دهید که این نقطه خشک شود و الکل عطر تبخیر شود بعد آن را بو کنید، چرا که بو کردن عطر قبل از آن که الکل آن تبخیر شود باعث انحراف درک بوى شما از عطر می‎شود

بازگشت بە لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *