عطر شناسی

عطرهای شبانه و روزانه چه فرقی دارند؟

یکی از اصطلاحاتی که توی خرید عطر به کارتون میاد همین روزانه شبانه بودنشونه. فرق عطر روزانه و شبانه هم دقیقا مثل انتخاب لباس‌های شماست.

عطرهای روزانه

عطرهای روز برای استفاده در محل هایی که در طول روز می رویم ساخته شده اند. مکان هایی مانند: محل کار، حضور در مکان های عمومی، گردش روزانه، باشگاه ورزشی، پارک و به طور کلی هر محلی که هر فردی در طول روز به آنجا رفت آمد دارد. عطرهای روز باید روایح ملایمی داشته باشند تا هرگز باعث آزار کسی نشوند.

عطرهای روز سطح پوست را معطر می کنند و ماندگاری و پخش بوی متوسط، در حدی که اطرافیان را اذیت نکند دارد. یک عطر با بوی سنگین هرگز مناسب استفاده در روز نیست.

عطرهای شبانه

عطرهای شب مناسب مکان هایی است که شما بعد از ساعت کاری در آنجا حاضر می شوید. مکان های رسمی، مهمانی ها و مراسم های شبانه و … جاهایی هستند که افراد برای حضور در آنجا از عطر شب استفاده می کنند. این مکان ها مناسب استفاده عطرهای سنگین و قوی هستند که نه تنها زیاد احساس شود بلکه باعث جلب توجه دیگران هم بشود.

عطرهای گرم، تلخ، شیرین و تند مناسب استفاده در شب هستند. زیرا این عطرها اکثراً بوی تندی دارند و حضور شما را به وضوح به دیگران گوشزد می کنند. این عطرها ماندگاری و پخش بوی مناسبی دارند و نیازی نیست که مرتب تجدید شوند.

بازگشت بە لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *