خواص عطر

عطرهای زنانه مورد علاقه مردان

این مسئله از کسی پوشیده نیست که مردان غالباً عطرو ادکلن را انتخاب می کنند تا توجه جنس مخالف را به خود جلب کنند. اما زنان نیز می دانند که رایحه می تواند راهی برای تسخیر مرد باشد. اگر در جستجوی عطری هستید که او را به زانو درآورید ، ما در این مقاله به شما پیشنهاداتی ارائه میدهیم.

عطرهای اغواکننده: عطرهای زنانه مورد علاقه مردان

 سن ، شخصیت و روحیات مرد بر اینکه کدام عطرها او را جذب و کدام یک او را دور میکند تأثیر می گذارد.

گلدار

گل به دلایل زیادی در عطرهای پرفروش برجسته است. اما باید مراقب باشید که عطری با نت های بسیار گلدار انتخاب نکنید که او را به یاد مادر بزرگ می اندازد. نت های لطیف اسطوخودوس ، ماگنولیا ، یاس یا بنفشه را میتوانید انتخاب کنید.

Penhaligon’s Lily of the Valley ترکیبی از طراوت و لذت است که متناسب با این نکته است. نت های برتر ترنج و شمعدانی با لیمو برای رایحه ای نرم ، خاکی مناسب است.

وانیل

با گذشت سالها ، برخی اظهار داشته اند که رایحه وانیل تقویت کننده قوای جنسی است. برای بهترین احساس ، شما میتوانید مخلوطی را انتخاب کنید که وانیل را در نتهای پایه خود بگنجاند.

Byredo’s Gypsy Water Perfume یک گزینه عاشقانه است که مطمئناً او را با هر اسپری به شما کمی نزدیک تر می کند. نت های پایه وانیلی و چوب صندل با ترکیب کهربا خامه ای که در این رایحه وجود دارد ، مطمئناً احساس او را برآورده می کند.

ادویه دار


در حالی که نت های تند اغلب با عطرهای مردانه همراه است ، اما این رایحه می تواند شما را از جمعیت متمایز کند.

اگر ترجیح می دهید زندگی خود را با کمی ظرافت ادویه جات ترکیب کنید ، ممکن است عطر I Love Love Perfume مناسب شما باشد. مرکبات آبدار با رایحه چای گل رز ، برگ دارچین برای رایحه ای کاملا متعادل به کار رفته است.

مشک

رایحه های مشک به دلیل خصوصیات جذاب آنها شناخته شده اند. اگر میخواهید حالت مغناطیسی داشته باشید ، می توانید از Musc Ravageur by Frederic Malle استفاده کنید. این عطر با ماندگاری طولانی از یونیسکس شامل نت هایی از لوبیای تونکا ، سرو و میخک است.

یا اگر نت های چوبی شخصیت شما را تکمیل می کنند ، عطر Tam Dao امتحان کنید. این عطر و طعم گرم ترکیبی از طعم دهنده های متعادل ، تند و پودری است که با نت های پایه مشک ، گل سرخ برزیل و کهربا مخلوط می شود.

میوه

نت های آبدار و میوه ای یکی دیگر از انتخاب های رایحه دلپذیر است که می خواهید اغواکننده باشید. مرکبات فریبنده هستند. برای اینکه نت های روشن گریپ فروت و طراوت ریحان را استشمام کنید عطر Tiffany & Love امتحان کنید.

اگر شما ترجیح می دهید مخلوط میوه ای سبک تر داشته باشید ، به جای آن عطر Daisy Eau So Fresh انتخاب کنید.. این عطر با وجود توت های مشکی ، میوه ای و گل، انتخابی مناست است.

بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *